دیدار و نشست شورای بسیج اساتید استان هرمزگان با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان

استان هرمزگان

دیدار و نشست شورای بسیج اساتید استان هرمزگان با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان

نقش آفرینی تخصصی و علمی اساتید در مساله جهاد تبیین و تحقق این مهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان هرمزگان، در پی انتصاب دکتر محمد حسین رنجبر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اعضای شورای بسیج اساتید با ایشان دیدار و گفتگو داشتند.

در ابتدای جلسه مهدی برخورداری جانشین بسیج اساتید استان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید دانشگاه بر لزوم نقش آفرینی تخصصی و علمی اساتید در مساله جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: در راستای این مهم و همچنین نقش آفرینی و مطالبه گری تخصصی و علمی اساتید جبهه علمی فرهنگی جنبش استادی بسیج در مرکز استان و سایر شهرستان ها تشکیل می شود. این جبهه با توجه به در اختیار داشتن سرمایه انسانی شایسته و توانمند می تواند نقش مهمی را در عرصه های مختلف ایفا و کمک کار مجموعه ها و نهادها باشد.

در ادامه دکتر محمد حسین رنجبر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اشاره به نقش و اهمیت تشکل ها و به طور ویژه ظرفیت های بسیج اساتید بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان این آمادگی را دارد که محور برنامه های بسیج اساتید باشد و ظرفیت های دانشگاه در اختیار این تشکل و سایر تشکل های انقلابی برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی قرار دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار نقش آفرینی تخصصی و علمی خود به دنبال نقش آفرینی فعال در عرصه های اجتماعی است که بسیج اساتید می تواند در تحقق این مهم در کنار دانشگاه ایفای نقش نماید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.