برگزاری ششمین نشست تخصصی حکمرانی حسینی در روز ششم محرم توسط سازمان بسیج اساتید هرمزگان

استان هرمزگان

برگزاری ششمین نشست تخصصی حکمرانی حسینی در روز ششم محرم توسط سازمان بسیج اساتید هرمزگان

خسروپناه: سیاست گذاری باید به گونه ای باشد که کار مردم به سهولت انجام گیرد و قوانین باید در این راستا باشد. البته تا جایی که هدف را تحت شعاع قرار ندهد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج هرمزگان، ششمین نشست تخصصی حکمرانی حسینی با سخنرانی عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در روز ششم محرم به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار گردید.

خسروپناه در این نشست بر مقاومت و عزت به عنوان مبانی حکمرانی حسینی تأکید کرد و گفت: حکمرانی حسینی مبتنی بر مقاومت و عزت است.

وی بیان داشت: سیره امام حسین (ع) بر اصل تسهیل گری است با یاران؛ امام برای حر استغفار کرد این نشان از اصل تسهیل گری است.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: سیاست گذاری باید به گونه ای باشد که کار مردم به سهولت انجام گیرد و قوانین باید در این راستا باشد. البته تا جایی که هدف را تحت شعاع قرار ندهد.

خسروپناه با تأکید بر نقش مردم در حکمرانی بیان داشت: جایگاه مردم و علما در حکمرانی حسینی بسیار برجسته است.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در پایان به دیگر مبانی حکمرانی حسینی اشاره کرد و گفت: شفافیت و روشنگری جایگاه ویژه ای در حکمرانی حسینی دارد. حکمرانان باید نسبت به تحقق این مهم مجاهدت نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.