ناو گروه 75 ارتش، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت

استان هرمزگان

ناو گروه 75 ارتش، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت

احسان کامرانی مسئول بسیج اساتید هرمزگان: ناو گروه 75 ارتش جمهوری اسلامی ، اقتدار ایران اسلامی، در حکمرانی اقیانوسها(Oceans Governance)دنیا را به نمایش گذاشت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان هرمزگان، احسان کامرانی مسئول بسیج اساتید استان هرمزگان درپیامی بازگشت عزت آفرین  ومقتدرانه دریادلان ناوگروه ۷۵نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را  ازپهنه اقیانوس اطلس، به محضر  مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای وملت غیورایران اسلامی تبریک وتهنیت گفت و افزود: ناو گروه 75 ارتش جمهوری اسلامی ، اقتدار ایران اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشت.

احسان کامرانی در ادامه با اشاره به همت سترگ و اراده آهنین و مستحکم این دریادلان غیور و فداکار ارتش جمهوری اسلامی ایران که توانستند باردیگر با صلابت شاهد درخشش نظام جمهوری اسلامی در صحنه های بین المللی باشند، گفت : این افتخار مایه فخر و مباهات همه غیورمردان ایران اسبلامی است که درسیاست خارجی نظام ودر عرصه میدان و دیپلماسی عزتمندانه  به عنوان پشتوانه ای عظیم وماندگار در تاریخ این سرزمین ثبت و ضبط خواهد شد.
وی در ادامه آورده است: اینجانب درهنگامه این دستاورد ورویداد بزرگ تاریخی، علمی و حکمرانی ،این بازگشت غرورآفرین را ارج نهاده وحضور تمامی فرماندهان وکارکنان خدوم ناوگروه ۷۵ را به میهن اسلامی  گرامی داشته و برای تک تک این بزرگ مردان وطن؛ آرزوی سلامتی و پیروزی دارم .
احسان کامرانی در این پیام افزوده است: این ماموریت ظفرمندانه، نشان از توان بالا ،آمادگی وقدرت داخلی نیروهای مسلح و همیشه درصحنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه های نظامی دارد و با تاکید می توان گفت این رزمایش بین المللی؛ ایران اسلامی رادرجایگاه برتر  و قدرتمند عرصه دریایی جهان قرادداده و دراین شرایط سخت تحریم نشان ازقابلیت اجرای ماموریت در هرنقطه ای از آب های اقیانوسی توسط دریادلان  جان برکف وپرقدرت  اسلامی به خوبی و روشنی معنا یافته است.
در پایان این پیام ، با تبریک مجدد این افتخار آفرینی به  همه ملت غیور ایران  اسلامی به خصوص دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان،  متذکر شده است که با حرکت در مسیر آرمان های انقلاب و تلاش برای مایوس کردن دشمن در عرصه های مختلف نظامی، سیاسی، فرهنگی،علم و فناوری و...  ، همیشه در صحنه علم و عمل حضور مقتدرانه داشته باشند و برای کسب قله های افتخار و بالندگی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.