قطعا خون دانشمند شهید فخری زاده به حرکت علمی و پیشرفت دفاعی شتاب و برکت خواهد داد

استان هرمزگان
بیانیه بسیج اساتید استان هرمزگان در محکومیت ترور دانشمند شهید فخری زاده

قطعا خون دانشمند شهید فخری زاده به حرکت علمی و پیشرفت دفاعی شتاب و برکت خواهد داد

بسیج اساتید استان هرمزگان در بیانیه ای ترور دانشمند برجسته انقلاب اسلامی ایران شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان هرمزگان، جنبش استادی بسیج اساتید استان با صدور بیانیه ای جنایت ناجوانمردانه ترور دانشمند برجسته کشور شهید فخری زاده را محکوم کرد، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرجیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا.
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند(احزاب 23).
شهادت دانشمند مجاهد، فکور، عالم و نظریه پرداز در عرصه های علمی- پژوهشی و دفاعی شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به مقام معظم رهبری و خانواده محترم این شهید والامقام و ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم.
شهید فخری زاده و سایر شهدای عزیزمان اثبات کردند که در صورت صادق بودن انسان های مومن در عهدی که با خدای خود بسته اند می توان در همه عرصه ها مورد نیاز به پیشرفت چشمگیری دست یافت و با وجود موانعی که دشمنان به طرق مختلف ایحاد کردند بر مشکلات غلبه کرد و محکم و استوار در برابر زیاده خواهی مستکبران عالم ایستاد.
بار دیگر با ترور دانشمند برجسته ایران اسلامی نقاب از چهره تروریستی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی افتاد. ملت های آزاد دنیا این اقدام ناجوانمردانه استکبار و رژیم غاصب اسرائیل را مشاهده کردند و خوی تروریستی آنها برای جهانیان مشهودتر گردید. اما این یک بعد از نتیجه رفتار سخیف این بزدلان است، ابعاد بعدی این رفتار تروریستی همانگونه که فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان فرمود: «انتقام و مجازات سخت از عاملان و حامیان این جنایت در دستور کار قرار گرفته است»، در پیش روی آن هاست؛ حال منتظر بمانید و تماشا کنید که چگونه و در کجا سیلی خواهید خورد. 
دشمنان کوردل و نادان به ویژه جریان استکبار و رژیم صهیونیستی بدانند با اینگونه جنایت های ناجوانمردانه نمی توانند از عزم و اراده دانشمندان، نخبگان، جوانان و ملت ایران برای پیشرفت در مسیر پرشکوه علمی و اقتدار آفرین در تمامی عرصه های به ویژه در عرصه دفاعی و علوم نوین بکاهند؛ بلکه نخبگان و ملت فهیم ایران را در رسیدن به قله های پیشرفت در همه عرصه ها مصمم تر می کنند و قطعاً خون این شهید والامقام و سایر شهیدان انقلاب اسلامی به حرکت علمی و دفاعی کشور شتاب و برکت خواهد داد. و به دشمنان انقلاب اسلامی تاکید و گوشزد میکنیم که یقیناً اگر غیر از این بیاندیشید سخت دچار اشتباه در محاسبه اید و این اشتباه محاسباتی افول و نابودی شما را تسریع خواهد بخشید.
در پایان ما اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان هرمزگان ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی، توجه آحاد مردم بویژه مسولین را به فرازی از منویات مقام معظم رهبری جلب می نماییم؛ باشد که سرلوحه بینش و رفتار ما گردد.
«رها كردن مواضع و عقب‌نشینیِ منهزمانه در مواجهه‌ی با دشمن، از جمله‌ی چیزهایی است كه قرآن تأكید میكند كه نباید انجام بگیرد؛ در جنگ نظامی و در جنگ سیاسی و در جنگ اقتصادی، در هر جایی كه صحنه‌ی زورآزمایی است، در مقابل دشمن باید ایستاد؛ باید عزم شما بر عزم دشمن پیروز بشود، باید اراده‌ی شما بر اراده‌ی دشمن غالب بشود؛ و میشود و این ممكن است. در عرصه‌ی هرگونه جهاد و كارزاری، پشت كردن به دشمن و هزیمت كردن، از نظر اسلام و قرآن ممنوع است».


سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.