بیانیه سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین و کشتار کودکان بی گناه در افغانستان

استان هرمزگان
نهادهای بین المللی هیچ اراده ای برای گرفتن حقوق فلسطینی ها ندارند

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین و کشتار کودکان بی گناه در افغانستان

جریان های مقاومت صفحه جدیدی از تاریخ فلسطین را گشوده اند که بیانگر زوال و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیست است و پیروزی و آزادی جریان های مقاومت و ملت فلسطین را نوید می دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان، جنبش استادی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در محکومیت جنایات صهیونیست ها در فلسطین و کشتار کودکان دانش آموز در افغانستان بیانیه ای صادر کرد؛ متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَكُمْ فَانْفِرُوا ثُبَاتٍ أَوِ انْفِرُوا جَمِيعًا». (نساء، 71)

«امید به پیروزی، امروز از همیشه بیشتر است؛ موازنه‌ی قوا به نفع فلسطینی‌ها بشدّت تغییر کرده است؛ دشمن صهیونیست سال به سال ضعیف‌تر شده است؛ ارتشش که خود را ارتشی که هرگز شکست نمی خورد معرّفی می کرد، امروز پس از تجربه‌ی جنگ ۳۳ روزه در لبنان و تجربه‌ی جنگ های ۲۲ روزه و ۸ روزه در غزّه، به ارتشی که رنگ پیروزی را نخواهد دید تبدیل شده است» مقام معظم رهبری

حوادث خونین این روزهای دنیای اسلام؛ کشتار وحشیانه انسان های بی گناه، شهادت دانش آموزان دختر در افغانستان و زنان و کودکان فلسطینی که جنایت و خباثت صهیونیست ها و دولت های استکباری جلوی چشم مردم جهان است محکوم و موجب ناراحتی بسیار و تأثر فراوان است. اما آنچه که بر این جنایت، خباثت و حرکت وحشیانه و ظالمانه صهیونیست ها می افزاید سکوت مجامع بین المللی و دولت های مدعی حقوق بشر و دموکراسی است. سکوت مجامع بین المللی و دولت های غربی در برابر این خشونت ها محکوم و نابخشودنی است؛ این گونه دوگانگی ها و عدم موضع گیری در خصوص خشونت ها هویت و ماهیت این مجامع بین المللی که در خدمت مستکبران و دولت های استکباری به اصطلاح قدرتمند هستند را برای ملت ها نمایان و از درجه اعتبار ساقط می کند و بیانگر این است که نهادهای بین المللی هیچ اراده ای برای گرفتن حقوق فلسطینی ها ندارند. بنابراین همه دولت ها و ملت های مسلمان و آزادی خواه باید در مساله فلسطین ایفای نقش نموده، جنایات و کشتار رژیم غاصب صهیونیستی این غده سرطانی را محکوم و برای آزادی فلسطین مبارزه کنند.

آمریکایی ها و دولت های استکباری همیشه این راهبرد را دنبال کرده اند که قضیه فلسطین را به فراموشی بسپارند و فلسطینیان را همیشه در موضع ضعف قرار داده تا جرأت مبارزه را به خود ندهند. کما اینکه در سال های آغازین اشغالگری مبارزاتی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی شکل گرفت، اما در دهه های بعد به دلایل مختلف گروه های فلسطینی به تدریج در مسیر سازش و مذاکره افتادند؛ تا اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگری متأثر از این انقلاب به جهان اسلام و ملت های دنیا عرضه شد. جریان های مقاومت شکل و به تدریج قدرت گرفت تا جایی که در مبارزه با صهیونیست ها و اربابانشان در دهه های اخیر دست برتر از آن جریان های مقاومت بوده است.

این مبارزات که در روزهای آغازین با دست های خالی و با سنگ شروع شده بود امروز شکل دیگری به خود گرفته تا آن جا که موشک ها و راکت های مقاومت خیلی راحت از لایه های پدافندی عبور و به عمق اراضی اشغالی و تل آویو می رسند. امروز موشک ها نقطه زن و پهبادهای رادار گریز آرامش را از صهیونیست ها سلب نموده است و جریان های مقاومت صفحه جدیدی از تاریخ فلسطین را گشوده اند که بیانگر زوال و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیست  است و پیروزی و آزادی از آن جریان های مقاومت و ملت فلسطین است. این برتری و قدرت در میدان عمل و مبارزه حاصل مجاهدت ها و تلاش نیروهای مقاومت، فرماندهان گروه های مقاومت و به طور ویژه سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است. امروز رژیم صهیونیستی و اربابانشان به خوبی دریافته اند که اگر یکی بزنند دو تا خواهند خورد.

در پایان جنبش استادی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان هرمزگان ضمن محکومیت مجدد این جنایات در افغانستان و فلسطین اشغالی که منجر به شهادت انسان های بی گناه و کودکان مظلوم شد، پاسخ موشکی گسترده مقاومت به تجاوز رژیم صهیونیستی در عمق سرزمین های اشغالی و تل آویو را تحسین می نماید.

سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.